Veelgestelde vragen

________________
 
HOE KAN IK DRANKJES, ETEN KOPEN? WAAR KAN IK BETALEN?
Wij hebben twee mobiele pinautomaten waar je munten kunt kopen. Met de munten kun je drankjes kopen. Deze munten zijn ook geldig voor de volgende editie in de Thamerkerk.
KAN IK OOK LATER BINNENKOMEN?
Jazeker! De deuren gaan om 17:00 uur open maar mocht je dat niet redden, kun je laten aansluiten. Kaarten zijn ook verkrijgbaar aan de deur en kosten €10,-. Ben je van plan om te komen? Koop dan je kaartje online en betaal €7,50.

Klik hier voor een kaartje!
KAN JE OOK FLESSEN BUBBELS BESTELLEN?
Wil je het weekend in luiden met een extra feestelijk drankje? Of hebben jullie wat te vieren? Voor flessen bubbels, champagne of sterke drank in een koeler kun je contact met ons opnemen. Wij faciliteren dit graag voor jullie.

Meer informatie, mail ons info@bruistevenementen.nl
IK BEN GEEN ONDERNEMER, MAG IK OOK KOMEN?
Jazeker! Misschien zoek je wel een nieuwe baan? Of wil je je eigen netwerk uitbreiden? Je bent van harte welkom!
HOE KAN IK ME AANMELDEN OM MEE TE WERKEN AAN EEN EDITIE?
Elke editie laten wij een aantal ondernemers aanhaken om de Borrel Bruist! samen met ons neer te zetten. Hierdoor wordt het méér dan een borrel. Zo kunnen ondernemers bijvoorbeeld sponsoren, de zaal aankleden of iets ter beschikking stellen voor de avond. Lijkt je dit leuk? Je kunt ons dan mailen op info@bruistevenenten.nl. Wij zullen je aanvraag graag beantwoorden.
HOE LAAT BEGINT HET EN TOT HOE LAAT IS HET OPEN?
We beginnen om 17:00 uur en borrelen door tot 21:00 uur.
MIJN VRAAG STAAT HIER NIET TUSSEN WAAR KAN IK TERECHT VOOR MEER INFORMATIE?
Mocht je vraag hier niet tussen staan, kun je altijd contact met ons opnemen via info@bruistevenementen.nl of het contactformulier op deze site. Wij zullen ons best doen om jouw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
 
 

Wil je met je hele afdeling langskomen?

Laat dan een bericht achter en wij nemen binnen 48 uur contact met je op!

     
    ×